ASSALAMMUALAIKUM...nie blog ERLINA ROSLAN ^_^ terima kasih sudi membaca huhu esok datang lagi yee.. n nak ucap gakkkk terima kasih spe yang sudi singgah di blog ina ....cuma cuma nak cakap skitt hehe ::SAYANG KAT MAK AYAH kowang ketat-ketat tawww..Doakan kan diorang selalu...IBUUUU kita tidak akan menangis apabila kita membuat keputusan yang betul. Beliau menangis apabila kita mensia-siakan hidup kita. ingatt tuee... ^_^

Monday 11 June 2012

Makkkkk...^

    nie mak aku...huhu..
nak bahagiakan hidup dia hehehe...hari nie nak ceriter tentang mak aku jer hohoho ^_^ .... mak aku kalau anak-anak dia balik kampung.Dia akan masak macam-macam hahaha macam nak wat kenduri dah pulok dah...hehe.

      Makanan yang selalu dia masak time anak-anak dia balik...hehe ikan keli sambal, pucuk ubi gulai lemak tempoyak *favourite anak-anak dia niee *ikan parang cili api, ikan masak asam pedas, sabtu ahad dia suka masak nasi lemak dan nasi goreng ...dan macam-macam lagi ...huhu nak listkan tak cukup page lak t...huhu..kalau minumpetang lak...kitaorang lebih suka wat sendiri daripada beli makanan di luar...huhu petang-petang tuu buat kuih karipap, donut.. atau mee /bihun goreng... meriah kan kalau makan ramai-ramai sambil watching tv...hehe.. ^_^

        Mak aku nie suka menjahit...kerja sampingan dia menjahit baju..haaa nie musim raya nak sampai nie bertimbun-timbun la kain baju yang nak disiapkan..kihkihkih..murah jer mak aku ambil upah menjahit baju orang...sehelai just RM 35 dan paling rendah pon hanya RM 25 * hehe siap promote g* ..Mak aku bukan ambil upah menjahit baju jer, ada tuuu yang nak wat sarung bantal ,buat bantal pon ada ,hehe siap ngan kekabu lembut taww tak kira lah saiz apa pon bantal tu tuk orang dewasa atau untuk baby pon boleh .. * dijamin tido lena dengan bantal baru *semuanya hasil titik peluh mak aku sendiri...hehe de tuu nak buatkan langsir pon boleh gak. kowang just beli kain pas tu terus tempah , biar mak aku buat hehehe..

    Part lain..mak aku nie suka dengan bunga. haha kat rumah tuuu macam-macambunga dia tanam..dia paling suka dengan bunga orkid...hihi berderet-deret bunga orkid keliling umah aku ...okeee makk ,saya sayang kat makkkk huhu...^_^ * Ya Allah, Kau ampunkanlah segala dosa kedua ibu bapaku,kasihanilah mereka sebagaimana mereka mengasihani ku sewaktu ku masih kecil...amennn *





Views Views

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi membaca di blog saya ^_^